Voorbereidingen - Reisverslag uit Sint Jansteen, Nederland van Yanick Remorie - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Sint Jansteen, Nederland van Yanick Remorie - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Yanick Remorie

Blijf op de hoogte en volg Yanick

21 Februari 2017 | Nederland, Sint Jansteen

Al voordat ik begon aan de opleiding riep ik dat ik ooit stage wilde lopen in Afrika. Dat is inmiddels 3 jaar geleden en over 2 weken komt mijn droom eindelijk uit!

Maar wat moet je veel regelen zeg! Vandaag eindelijk mijn visum opgehaald en mijn laatste vaccinatie gehad. Ook de juiste papieren zijn verstuurd naar de organisatie en mijn studiefinanciering is rond.
Het enige wat nu nog moet gebeuren zijn de laatste spulletjes kopen en mijn koffer inpakken. Wat ook nog een heel gedoe gaat worden, want het liefst neem ik alles mee! Mijn lijst van voorbereidingen word leger en leger. Gelukkig maar want als ik alles nog in de laatste week had moeten doen dan kwam het niet goed.

Langzamerhand begin ik afscheid te nemen van vrienden en familie. Ik vind het vooral tof dat ik zoveel steun van iedereen krijg en iedereen mega trots is. Vooral een kaartje waarin mijn oma wordt genoemd is erg ontroerend! Want ja zij zou het inderdaad spannend gevonden hebben, maar ze zal ook onwijs trots geweest zijn!

Ik heb er onwijs zin in en ga het avontuur tegemoet. Jullie kunnen het allemaal mee gaan volgen in de komende blogs! Ik zou het ook onwijs leuk vinden om al jullie reacties hierop te lezen, dus schrijf gerust.

XX

  • 21 Februari 2017 - 20:20

    MONIQUE:

    leuk hoor Yannick we gaan je zeker berichtjes sturen xxx

  • 21 Februari 2017 - 20:44

    Marjanka :

    Ja top!!! Volgers hier

  • 21 Februari 2017 - 21:18

    Juanita:

    Leukk!! Echt bizar dat je daar over een paar weken al zit!

  • 21 Februari 2017 - 21:29

    Anouk:

    We kijken uit naar al je verhalen en avonturen! Dat je een top stage mag hebben en nog maar veel mensen kunt helpen. Wij zijn trots op je, maar vinden het vooral spannend! Fijn dat je de kaart heb gelezen, oma zou onwijs trots zijn, maar toch stiekem ook wel ongerust af en toe! Ze kijkt vast met je mee! Xx

  • 22 Februari 2017 - 14:46

    Mayke :

    ❤️

  • 01 Maart 2017 - 19:04

    Monique Wagemaker:

    heel leuk zo,n blog .Ben ebnieuwd naar al je avonturen!XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yanick

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 18769

Voorgaande reizen:

06 Maart 2017 - 19 Juni 2017

Stagereis naar Ghana

Landen bezocht: